loading...
سایت زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری
آخرین ارسال های انجمن
vahidreza بازدید : 282 پنجشنبه 1391/04/01 نظرات (2)

فقط یه پسر ایرانی می تونه وقتی از سر جلسه امتحان میاد بیرون با نیشی باز و خیلی خوشحال بگه افتضاح دادم! یعنی سرخوش تا این حد.

یکی از معضلات زندگی ام اینه که همیشه تو سربرگ امتحان جلوی نام، نام و فامیلو کامل می نویسم بعد تازه می بینم پایینش نوشته نام خانوادگی

از صبح تا حالا یه کله دارم درس می خونم یه لحظه خواستم گوشیمو نگاه کنم ببینم ساعت چنده!
یه دفه مامانم اومد تو اتاق و یه بشقاب پر میوه و تنقلات آورده بود، تا منو دید گفت «منو باش فکر می کردم بچم داره درس میخونه برم به تغذیش برسم، خاک تو سرت» در رو محکم بست و رفت بیرون!

تا حالا دقت کردین همه شب ها عین جغد بیداریم ولی شب امتحان ساعت 8 رو کتاب خوابمون می بره؟

روزای فرجه من اگه بخوام ساعت 7 از خواب بیدار بشم، آلارم گوشیمو این طوری تنظیم می کنم: 6:30 / 6:40 / 6:50 / 7.لامصب این 10دقیقه خواب یه چیز دیگست.

به نظر من دانشگاه باید این روزایی رو که نمیری سر کلاس از شهریه کم کنه ها. این پولا خوردن نداره!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hosein در تاریخ 1348/10/11 و 11:04 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید روز اخر نشدبا بعضی بچه ها خداحافظی کنم به این خاطر به ایمیل شخصیتون نگاه کنید براتون ایمیل فرستادممنظورم فقط بعضی از بچه هاست

این نظر توسط مینا-یاسی در تاریخ 1348/10/11 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

خیلی باحال بود تبدیل وبلاگ به وبسایتتون مبارک باشه آفرین سربلندمون کردین شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام این وب سایت مربوط به بچه های زیست شناسی دانشگاه حکیم سبزواری میباشد. هدف این وب سایت ارتقا سطح علمی دانشجویان و برقراری ارتباط با یکدیگر است. بهبودی این وب سایت مدیون کمک و همکاری شما عزیزان می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوس دارین داخل سایت چه مطالبی قرار بدیم؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 132
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 110
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 374
  • بازدید سال : 2,674
  • بازدید کلی : 55,152
  • کدهای اختصاصی

    -_ !News _-